G- uczniowie
gimnazjum
L- uczniowie
liceum
SP- studenci
kierunków pedagogicznych
SNP- studenci
kierunków niepedagogicznych
n- oznacza ilość
osób
%- wynik podany
w procentach
W tabelach przedstawione przedstawiona została ilość głosów i odsetek procentowy dla danej podgrupy badanych. Z kolei wykresy obrazują podejście do danego aspektu wiedzy i postrzegania osoby głuchej, słabosłyszącej przez całą grupę badanych.
Poniżej przedstawione są najistotniejsze dane dotyczące uczestników badania: płeć, wiek, miejsce zamieszkania oraz znajomość osoby głuchej, słabosłyszącej.
W tabelach przedstawione przedstawiona została ilość głosów i odsetek procentowy dla danej podgrupy badanych. Z kolei wykresy obrazują podejście do danego aspektu wiedzy i postrzegania osoby głuchej, słabosłyszącej przez całą grupę badanych.
Poniżej przedstawione są najistotniejsze dane dotyczące uczestników badania: płeć, wiek, miejsce zamieszkania oraz znajomość osoby głuchej, słabosłyszącej.
Szczegółowe dane dotyczące grupy respondentów
METRYCZKA
|
|||||
odpowiedzi
|
|||||
G
|
L
|
SP
|
SNP
|
||
liczba
|
liczba
|
liczba
|
liczba
|
||
PŁEĆ
|
kobieta
|
24
|
33
|
50
|
39
|
mężczyzna
|
26
|
17
|
0
|
11
|
|
WIEK
|
>16
|
47
|
0
|
0
|
0
|
17-25
|
3
|
50
|
44
|
28
|
|
26-35
|
0
|
0
|
3
|
14
|
|
36-45
|
0
|
0
|
3
|
4
|
|
46-55
|
0
|
0
|
0
|
3
|
|
56-65
|
0
|
0
|
0
|
1
|
|
MIEJSCE
|
wieś
|
1
|
0
|
6
|
4
|
ZAMIESZKANIA
|
miasteczko
|
1
|
0
|
3
|
6
|
miasto
|
48
|
50
|
41
|
40
|
|
ZNAJOMOŚĆ
OSOBY GŁUCHEJ, SŁABOSŁYSZĄCEJ |
nie znam
|
27
|
15
|
16
|
25
|
nie znam, ale widuje regularnie
osoby niesłyszące (np. w środkach lokomocji) |
9
|
17
|
10
|
8
|
|
znam, mam znajomego
głuchego, słabosłyszącego |
4
|
7
|
10
|
12
|
|
znam, mam kolegę/koleżankę
głuchego/ą słabosłyszącego/ą |
2
|
3
|
6
|
2
|
|
znam, mam przyjaciela/ółkę
głuchego/ą, słabosłyszącego/cą |
1
|
0
|
0
|
0
|
|
znam, mam w rodzinie osobę
głuchą, słabosłyszącą |
8
|
6
|
8
|
3
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz